Köp era biljetter till Volvo Car Scandinavian Mixed 2024 nu!
För omedelbar publicering.
Onsdag 29 november, 2023.
Bilden måste krediteras till We Do Sports och endast användas i samband med denna release. Klicka på bilden för att ladda ner en högupplöst version.
Pressrelease
Äntligen har det blivit dags att släppa biljetterna till Volvo Car Scandinavian Mixed 2024!
Tävlingen som arrangeras tillsammans med DP World Tour och Ladies European Tour återvänder till södra Sverige och nu till den fantastiska staden Helsingborg. Tävlingen är världens första helt jämställda golftävling och består fortsatt av 78 kvinnor och 78 män som spelar om en gemensam prissumma och pokal!
Vi kommer att släppa ett begränsat antal biljetter till vårt Early-bird pris nu inför julen, så passa på att nypa era innan det är för sent! Nedan finner ni en överblick och beskrivning av våra olika biljetter:
Entrébiljett
En entrébiljett till valfri dag på evenemanget ger er tillgång till banan där ni kan följa era favoritbollar och njuta av golf i världsklass. Det kommer finnas möjlighet köpa god mat och dryck väl på plats på arenan och ni har tillgång till läktaren på hål 17, som blir årets Partyhål!
Entrébiljetten börjar på 295 kr för vuxna och 150 kr för ungdom nu i prisfönster 1.
Premiumbiljett
Premiumbiljetten är till för dig som vill uppgradera din upplevelse lite extra på Volvo Car Scandinavian Mixed. Njut lite extra av tävlingen med tillgång till Premiumloungen på hål 17, inkluderad mat och dryck samt parkering. Sätt lite guldkant på er upplevelse helt enkelt!
Entrébiljetten börjar på 750 kr nu i prisfönster 1.
Veckobiljett
Fyra dagar fullspäckade med upplevelser, både på och utanför banan. Det ultimata paketet som ger dig tillgång till alla fyra dagar på evenemanget!
Veckobiljetten börjar på 999 kr för vuxna och 450 kr för ungdom nu i prisfönster 1.
2-dagarsbiljett Tors-Fred
Torsdag den 6 juni är Sveriges nationaldag så varför inte passa på att fira denna ute på golfbanan tillsammans med oss? Passa då på att köpa till även fredagen på samma gång med vår paketdeal i form av 2-dagarsbiljetten och njut av golf i två hela dagar!
2-dagarsbiljetten för torsdag och fredag börjar på 555 kr för vuxna och 270 kr för ungdom nu i prisfönster 1.
2-dagarsbiljett Lör-Sön
Upplev helgens dramatik med en 2-dagarsbiljett till lördag och söndag där ni kan se de allra bästa spelarna göra upp om den åtråvärda pokalen!
2-dagarsbiljetten för lördag och söndag börjar på 650 kr för vuxna och 325 kr för ungdom nu i prisfönster 1.
Claes Nilsson, vd på We Do Sports och initativtagare till Volvo Car Scandinavian Mixed säger;
“Jag är väldigt glad att vi nu kan släppa biljetterna för Volvo Car Scandinavian Mixed 2024! Vi är i full gång med att planera de sista detaljerna inför nästa års event och jag är övertygad om att vi kommer kunna skapa en minnesvärd atmosfär för er alla. Det ska finnas något för alla i vårt sortiment av biljetter, allt från vanliga entrébiljetter till våra eftertraktade premiumbiljetter för er som vill sätta lite guldkant på upplevelsen. Dessutom tror vi mycket på våra 2-dagarsbiljetter som blir perfekt för er som till exempel vill fira nationaldagen med oss och passa på att besöka eventet på fredagen också. Slutligen finns såklart veckobiljetten för de som inte vill missa en sekund av evenemanget. Vi tror verkligen att en biljett till Volvo Car Scandinavian Mixed kan bli den perfekta julklappen till nära och kära och vi ser fram emot att välkomna er alla till Vasatorp i juni nästa år!”
För mer info och för att se till att säkra era biljetter till sommarens evenemang klicka vidare in på vår biljettsida HÄR.
För frågor gällande pressmeddelandet, vänligen kontakta:
DP World Tour
Ticketing Team
Email: ticketing@europeantourgroup.com
We Do Sports
Axel Emanuelsson – Marknadsansvarig We Do Sports
Mobil: 0707-657724
Email: axel@wedosports.se
SLUT
About the DP World Tour
The DP World Tour is the main men’s professional golf Tour of the European Tour group, with a global schedule featuring 45 tournaments in 26 different countries across the 2023 season.
Formerly known as the European Tour, which was established in 1972, the 2023 DP World Tour schedule includes five Rolex Series events, along with four Major Championships, one World Golf Championship event, as well as tournaments staged around the world with a minimum prize of $2million for all events solely sanctioned by the DP World Tour.
The season concludes with the final Rolex Series event, the DP World Tour Championship, Dubai, where the winner of the Tour’s season-long competition, the Race to Dubai Rankings in partnership with Rolex, will be crowned.
DP World, the leading provider of global smart end-to-end supply chain and logistics solutions, is the title partner of the DP World Tour, which is administered by the European Tour group.
About the European Tour group
The European Tour group is the overarching corporate brand which administers four competition brands: the DP World Tour, the Challenge Tour, the Legends Tour and, along with the PGA of America, is the Managing Partner of golf’s greatest team contest, the Ryder Cup.
Established in 1972, the European Tour group is committed to ‘Driving Golf Further’ through our guiding principles of being innovative, inclusive and global.
Innovative: We are driving innovation in golf through the creation of award-winning content, pioneering tournament formats and the use of the latest technology and inventive fan engagement. We are committed to attracting new audiences whilst respecting the tradition of our sport.
Inclusive: We are committed to include all who share a love for the game of golf. We are passionate about a closer collaboration with the women’s game, golf for the disabled and promoting the many physical and mental health benefits of playing golf.
Global: Since 1972, players from 38 different countries have won tournaments on our main Tour, while our live broadcast reaches more than 490 million homes in more than 150 countries every week, generating in excess of 2,200 global broadcast hours for each event. We also enjoy the support of many of the world’s leading business brands with DP World, Rolex, BMW, Emirates, Fortinet and Hilton as Official Partners.
The European Tour group has Strategic Alliances with the PGA TOUR, the Sunshine Tour and ISPS Handa PGA Tour of Australasia, while we ensure we have a positive long-term impact on the courses, countries and the communities we visit through ‘Golf for Good’, the umbrella name for the European Tour group’s commitment to ‘Driving Golf Further’ in an environmentally and socially sustainable way.
About the Ladies European Tour
The LET inspires women and girls to pursue their passion and realise their potential through the game of golf.
At our core, we aim to build and deliver an extensive competitive schedule of events to enable our strong, energetic, proud, and confident players to compete at the highest level, pursue their dreams and lead by example.
Our diverse and multicultural membership of 421 professional golfers represents as many as 38 countries. We are a global tour with roots in Europe.
We aim to entertain and excite, but also to enhance health and quality of life, as a responsible, committed and respectful partner.
Inspiring – our players are inspiring role models to follow and encourage others to pursue their own dreams.
Passionate – we are driven by a passion to perform to our full potential and get better every day. It’s not just about the money or the glory, but a true love for the game.
Committed – we are fiercely committed to continuous improvement and recognise the grit that it takes to achieve long-term goals.
2023 marks the 45th season of golf tournaments since the professional tour was founded in 1978 and the fourth edition of the Race to Costa del Sol. This year’s schedule includes 30 events in 21 different countries and a record-breaking prize fund of €35 million.
The LET Access Series is the official development tour of the LET, formed to give players an opportunity to compete and progress onto the LET and achieve their dreams in professional golf.